• Over GOsensit
  • Nieuws
  • Blogs
  • Contact
ICT zonder gedoe nodig? Bel 085 07 95 795
GOsensit
  • ICT zonder gedoe
  • Branches
    • Voedingsmiddelen
    • Logistiek & transport
    • Productie
  • Werkwijze
  • Klantcases
  • Vacatures
  • Helpdesk
  • Menu

Veranderingen facturatie

Het zal je niet onbekend in de oren klinken dat we als groeiende organisatie constant de processen evalueren en verbeteren. Momenteel zijn we met een uitgebreide procesoptimalisatie bezig waarbij we, met name de processen m.b.t. de facturatie, efficiënter en minder foutgevoelig maken. Dat doen we door meer te automatiseren en meer en betere koppelingen te realiseren met onze leveranciers. In sommige gevallen herzien we de manier waarop we voorheen diensten factureerden. Op deze pagina vatten we samen wat dit voor jouw organisatie betekent.

Datum facturatie

Omdat we nieuwe processen en koppelingen uitgebreid willen testen voordat we ze doorvoeren, ontvang je de factuur tijdelijk later in de maand dan je gewend bent. Dit heeft ook te maken met de tijd waarop onze leveranciers ons de vereiste informatie aanleveren. Uiteindelijk zullen we de facturen weer verzenden op een vaste periode in de maand.

Tellingen van het aantal licenties

Het was gebruikelijk dat we licenties begin van de maand vooruit factureerden. We verrekenden vervolgens de maand erna pro rato de licenties die er gedurende de voorliggende maand bij waren gekomen of die er af waren gegaan. Dit is een erg bewerkelijk en foutgevoelig proces en door de overvloed aan informatie onoverzichtelijk op de factuur.

Vanaf heden hanteren we de methodes van onze leveranciers. Nieuwe licenties die besteld worden gedurende de maand gaan altijd in per eerste van deze maand. Opgezegde licenties verlopen per einde van de maand plus de opzegtermijn van onze leverancier.

Aanpassingen factuurlayout

De layout is vereenvoudigd door overbodige en dubbele informatie te verwijderen. Dit komt het overzicht ten goede.

Vragen?

Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog vragen of opmerkingen hebt met betrekking tot de wijzigingen of de facturatie in het algemeen. Dat kan middels onderstaand contactformulier, via mail (administratie@gosensit.nl) of telefonisch op 085 0 795 795.

Ja, ik heb hier een vraag over!

1 + 6 = ?

Deel dit artikel
  • Deel via Facebook
  • Deel via Twitter
  • Deel via LinkedIn
  • Delen via e-mail

Menu

  • GOsensit ICT zonder gedoe
  • ICT zonder gedoe
  • Klantcases
  • Over GOsensit
  • Nieuws
  • Contact

Cloud

  • Welke soorten Cloud zijn er?
  • Wat is Cloud telefonie?
  • Wat is Cloud computing?
  • Office 365: (Cl)oud en vertrouwd
  • GOsensit Cloud Werkplek
  • GOsensit Cloud Werkplek Premium

ICT-diensten

  • GOsensit ICT-security: Veilig voelen én veilig zijn.
  • Wat is proactief beheer (managed services)?
  • Overzicht diensten proactief beheer (managed services)
  • GOsensit Veilig Verzenden
  • Glasvezel Spoorlanden en Zendijk IJsselmuiden
  • Glasvezel zonder gedoe tegen een DSL-tarief

GOsensit B.V.

Ambachtsstraat 1e
8263 AJ Kampen
Tel. (085) 07 95 795
info@gosensit.nl

KvK Zwolle: 78447607
Algemene voorwaarden
Privacybeleid van GOsensit

GOsensit verwerkersovereenkomst
Download verwerkersovereenkomt vul in, scan en mail naar avg@gosensit.nl.

Gebruik deze link om "(AVG-) veilig en/of grote bestanden met ons te delen.

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube
© Copyright GOsensit 2022 • Ambachtsstraat 1e • 8263 AJ Kampen • Tel. 085 07 95 795
Uitgestelde inflatiecorrectie en extra Microsoft factuurregels
Scroll naar bovenzijde