“Wij nemen de gehele verantwoordelijkheid voor jouw ICT op ons en fungeren als enig aanspreekpunt.”
In de visie van GOsensit behalen ambitieuze bedrijven de gestelde resultaten door zich te richten op hun kernactiviteiten en de zaken die ze daarvan weerhoudt te delegeren.
Het is de missie van GOsensit om te voorzien in ICT-middelen die, zowel ondersteunend als strategisch, ertoe bijdragen dat de bedrijfsresultaten van haar klanten worden behaald. GOsensit luistert daarbij naar de ICT-behoefte, adviseert en neemt daarbij de complete verantwoordelijkheid qua ICT en eventueel telefonie op zich. GOsensit verzorgt iedere schakel van de ICT-keten en fungeert dus als enig aanspreekpunt.
GOsensit vindt het daarbij niet meer dan normaal dat er een vast maandelijks bedrag berekend wordt voor het gebruik en er nooit betaald hoeft te worden voor storingen.
Wij noemen dat ICT zonder gedoe. Je hebt nooit meer het gedoe van:
- het beheer van gebruikers, rechten, toegang en dergelijke.
- spam, virussen of ransomware omdat wij beheerde antivirussoftware gebruiken.
- de vraag of je beschikt over werkende (!) back-up-, restore- en calamiteitenprocedures.
- onvoldoende beveiliging. Je bevestigt je login met één extra handeling op je telefoon.
- AVG. Wij verzorgen jouw verwerkersovereenkomst en zorgen dat je in de praktijk persoonsgegevens veilig kunt versturen of ontvangen.
- dataverlies door calamiteiten zoals brand- of waterschade of defecte hard- of software.
- updates van alle software of herstel als er na een update iets misgaat.
- investeren in servers, licenties, onderhoudscontracten en dergelijke.
- onvoldoende opslagcapaciteit op je harddisks of in je mailboxen.
- verbindingen voor internet, telefonie, koppeling vestigingen enzovoorts.
ICT zonder gedoe is een dienst waarbij wij al het bovenstaande voor jou regelen maar ook:
- 24 x 7 ondersteuning.
- vrij gebruik van de helpdesk.
- nooit meer betalen voor het oplossen van problemen.
Technisch verhaal over hoe we dat doen?
We leveren ICT zonder gedoe vanuit onze veilige en altijd beschikbare cloudomgeving in ISO 27001-gecertificeerde datacenters. In Oost Nederland zijn de productielocaties Equinix EN1 in Enschede en Previder PDC2 in Hengelo. In West Nederland maken we gebruik van de productielocaties Equinix AM2 en Interxion AMS7. Tussen alle datacenters ligt een redundante netwerkring. West Nederland is de back-up locatie voor Oost-Nederland en andersom.
GOsensit team
Bij GOsensit vormen we, naast bijvoorbeeld projectteams, één team met één gezamenlijke doelstelling en dus één gezamenlijke verantwoordelijkheid. Ons gezamenlijke doel en verantwoordelijkheid is, ieder met zijn eigen talenten, om onze klanten comfortabel te laten werken in een veilige en betrouwbare ICT-omgeving. Gemeenschappelijke waarden als kwaliteit, communicatie, resultaatgerichtheid, transparantie en klanttevredenheid zijn leidend.
Qua kennisgebieden onderscheiden we momenteel drie teams: Consultancy onderzoekt de ICT-behoefte binnen jouw organisatie en vertaalt dit naar het ICT-concept dat het best bij jouw organisatie past. Operations is verantwoordelijk voor de projectrealisatie, ondersteuning en het beheer. Backoffice verzorgt de inkoop, facturatie, administratie, kleine offertes en dergelijke.

Erik Zwep
(Oprichter en mede-eigenaar)
Innovatie en Optimalisatie
direct: 085 – 0795 701
erik@gosensit.nl
Als groeiend bedrijf moet GOsensit dynamisch zijn. Groei vraagt immers continue verandering van situaties en vereist nieuwe en innovatieve manieren van aanvliegen. Erik wil dat de kwaliteit naar opdrachtgevers geborgd is. Hij investeert zijn tijd in het optimaliseren en automatiseren van processen, koppelen van systemen, maken van afspraken met leveranciers, normeren van veiligheid (ISO27001) en kwaliteit, implementeren van nieuwe diensten enzovoorts.
Erik is slim, innovatief en dynamisch en heeft zijn ervaring opgedaan in enterprise ICT-omgevingen van bedrijven in de voedingssector die veel te maken hebben met productie, logistiek en transport.

Mario van der Haar
(Mede-eigenaar)
Visie en Strategie
direct: 085 – 0795 704
mario@gosensit.nl
Waar Erik zich meer op interne processen richt, richt Mario zich meer extern op visie, strategie en communicatie. Het gemeenschappelijke doel met Erik en het team is om opdrachtgevers blij te maken. Samen met Erik ontwikkelt hij kwalitatief hoogwaardige diensten waarmee ambitieuze ondernemers zich kunnen focussen op de beoogde resultaten.
Mario heeft zijn kennis en ervaring opgedaan vanaf zijn eerste ICT-opleiding in 1985 in ICT, management, leiderschap en (team)coaching. Hij is sinds 2015 mede-eigenaar van GOsensit.

Enrico Scholman
Account- en servicemanagement GOsensit
advies: advies@gosensit.nl
085 – 0795 795
direct: enrico@gosensit.nl
085 – 0795 708
Enrico behartigt de belangen van onze opdrachtgevers als accountmanager. Hij kan zich prima uitdrukken maar begint eerst met luisteren naar de wens en de behoefte. Samen met het team operations worden de oplossingen vormgegeven waarna ze worden omgezet in een voorstel.
Enrico heeft zich na 19 jaar zelfstandigheid als E-Support Rijssen in 2019 aangesloten bij het GOsensit team. Daarmee heeft hij nu een krachtig team achter zich staan waarmee hij onze opdrachtgevers kan laten ervaren wat “ICT zonder gedoe” voor ze betekent.
Meer weten? Bel Enrico om een afspraak te maken!

In een zelfsturend team bepaal jij mee hoe we het beheer naar een nog hoger niveau kunnen tillen en ben jij samen met het team verantwoordelijk voor het succesvol afronden van projecten. Je wilt zin in je werk hebben en je wilt zin in je werk vinden. Samen met het team til je ICT-beheer, -omgevingen en -projecten naar een hoger niveau. Samen
Durf jij feedback te geven en sta je open genoeg om feedback te ontvangen? Samen kunnen we meer dan jij alleen! Wil je leren? Kunnen wij van jou leren? Kun jij de vrijheid en verantwoordelijkheid aan?

Bertil van den Belt
Projectmanagement en Operations
operationeel: support@gosensit.nl
085- 0795 795
direct: bertil@gosensit.nl
085 – 0795 705
Bertil zijn taak verschuift langzaam van senior ICT-engineer naar ICT-projectmanager en/of presales-consultant. Hij beschikt over de vaardigheid om in gewone mensentaal de technische mogelijkheden uiteen te zetten. Dat betekent dat hij bij onze opdrachtgevers aan tafel zit naast Enrico om de mogelijkheden qua eisen en wensen om te zetten in een technisch concept en dit verder af te stemmen met technische collega’s.
Als projectmanager is hij verantwoordelijk voor de uitvoer en zal hij zorgen dat hij onze beloftes nakomt.

Gert-Jan Teune
Operations
operationeel: support@gosensit.nl
085- 0795 795
direct: gert-jan@gosensit.nl
085 – 0795 703
Nog nooit zijn er bij GOsensit technische problemen geweest waar Gert-Jan niet is uitgekomen. Daarvoor gebruikt Gert-Jan niet alleen zijn eigen technische expertise maar ook die van zijn teamleden en onze key-partners. Gert-Jan is een echte technische ICT’er die ver de diepte ingaat om de beste oplossing voor onze klanten te vinden. Samen met Team Operations is hij verantwoordelijk voor de uitvoer van ICT en VoIP (telefonie) projecten, tweedelijns (specialistische) ondersteuning en beheer.

Björn Bos
Operations
operationeel: support@gosensit.nl
085- 0795 795
direct: bjorn@gosensit.nl
085 – 0795 707
Björn helpt je met veel plezier snel weer verder met al je vragen aan de eerstelijns helpdesk. Beschikt hij zelf niet over de kennis dan verbindt hij je door met zijn collega’s op de tweedelijns helpdesk.
Betrokkenheid met onze klanten is belangrijk en daarom gaat Björn ook zelf op pad als er werkzaamheden op werkplekniveau moeten worden verricht. Komt er zo’n knaloranje VW Up! voorrijden dan weet je dat het helemaal goed gaat komen!

Gerben Kwakkel
Operations
operationeel: support@gosensit.nl
085- 0795 795
direct: gerben@gosensit.nl
085 – 0795 710
Binnen het team operations is Gerben Senior-Engineer. Naast de wisseldiensten voor tweedelijns support doet Gerben het beheer bij grotere opdrachtgevers en doet hij zelfstandig of in teamverband implementatie en migraties.
Gerben is gedreven en beschikt voor een ICT’er over bovengemiddelde communicatieve eigenschappen. Dat maakt hem zowel op schrift als in levende lijve prettig om mee te communiceren.

Brend Doorn
Operations
operationeel: support@gosensit.nl
085- 0795 795
direct: brend@gosensit.nl
085 – 0795 709
Brend is sinds November 2020 onze jongste collega. Hij beschikt over goede technische vaardigheden, is creatief en communiceert gemakkelijk. In eerste instantie mag hij deze vaardigheden aan de helpdesk verder ontwikkelen. We voorzien voor Brend een glansrijke carrière binnen GOsensit.

Juda Kaptein
BOL Stagiair MBO Niveau 4
Support: support@gosensit.nl
085 – 0795 795
Er is geen groter tekort aan personeel als in de ICT-branche. Dit terwijl het voor bedrijven een strategisch middel is om onderscheidend te zijn en te blijven op het gebied van service, kwaliteit en kostenbeheersing. Voldoende instroom van ICT’ers op deze markt is daarom erg belangrijk.
GOsensit biedt daarom als erkend opleidingsbedrijf een goed begeleide stageplaats aan enthousiaste leerling-ICT’ers. Ditmaal is de eer aan Juda Kaptein.

Laura Zwep
Backoffice
laura@gosensit.nl
operationeel: 085 – 0795 795
Voor ons haast onmerkbaar maar prominent aanwezig op de achtergrond betaalt Laura keurig op tijd de facturen van al onze leveranciers. Daarnaast verzorgt ze de algemene administratie, verzekeringen, regelt ze de HRM-zaken zoals salarissen, pensioenen, declaraties en dergelijke van al haar collega’s en van zichzelf natuurlijk.

Henrieke Wagterveld
Backoffice
henrieke@gosensit.nl
operationeel: 085 – 0795 795
direct: 085 – 0795 706
Henrieke vormt de brug tussen ICT en alles wat er voor nodig is om een ICT-bedrijf als GOsensit te faciliteren. Ze houdt zich bezig met procesverbeteringen, facturatie, officemanagement en helpt bij alles wat er moet gebeuren om ons te laten groeien.