ICT zonder gedoe nodig? Bel 038 30 30 240
GOsensit
  • Home
  • ICT zonder gedoe
  • Klantcases
  • Over GOsensit
  • Nieuws
  • Contact
  • Vacatures
  • Help
  • Menu

“Wij nemen de gehele verantwoordelijkheid voor jouw ICT op ons en fungeren als enig aanspreekpunt.”

In de visie van GOsensit behalen ambitieuze bedrijven de gestelde resultaten door zich te richten op hun kernactiviteiten en de zaken die ze daarvan weerhoudt te delegeren.

Het is de missie van GOsensit om te voorzien in ICT-middelen die, zowel ondersteunend als strategisch, ertoe bijdragen dat de bedrijfsresultaten van haar klanten worden behaald. GOsensit luistert daarbij naar de ICT-behoefte, adviseert en neemt daarbij de complete verantwoordelijkheid qua ICT en eventueel telefonie op zich. GOsensit verzorgt iedere schakel van de ICT-keten en fungeert dus als enig aanspreekpunt.

GOsensit vindt het daarbij niet meer dan normaal dat er een vast maandelijks bedrag berekend wordt voor het gebruik en er nooit betaald hoeft te worden voor storingen.

Wij noemen dat ICT zonder gedoe. Je hebt nooit meer het gedoe van:

  • het beheer van gebruikers, rechten, toegang en dergelijke.
  • spam, virussen of ransomware omdat wij beheerde antivirussoftware gebruiken.
  • de vraag of je beschikt over werkende (!) back-up-, restore- en calamiteitenprocedures.
  • onvoldoende beveiliging. Je bevestigt je login met één extra handeling op je telefoon.
  • AVG. Wij verzorgen jouw verwerkersovereenkomst en zorgen dat je in de praktijk persoonsgegevens veilig kunt versturen of ontvangen.
  • dataverlies door calamiteiten zoals brand- of waterschade of defecte hard- of software.
  • updates van alle software of herstel als er na een update iets misgaat.
  • investeren in servers, licenties, onderhoudscontracten en dergelijke.
  • onvoldoende opslagcapaciteit op je harddisks of in je mailboxen.
  • verbindingen voor internet, telefonie, koppeling vestigingen enzovoorts.

ICT zonder gedoe is een dienst waarbij wij al het bovenstaande voor jou regelen maar ook:

  • 24 x 7 ondersteuning.
  • vrij gebruik van de helpdesk.
  • nooit meer betalen voor het oplossen van problemen.

Technisch verhaal over hoe we dat doen?

We leveren ICT zonder gedoe vanuit onze veilige en altijd beschikbare cloudomgeving in ISO 27001-gecertificeerde datacenters. In Oost Nederland zijn de productielocaties Equinix EN1 in Enschede en Previder PDC2 in Hengelo. In West Nederland maken we gebruik van de productielocaties Equinix AM2 en Interxion AMS7. Tussen alle datacenters ligt een redundante netwerkring. West Nederland is de back-up locatie voor Oost-Nederland en andersom.

GOsensit team

Bij GOsensit vormen we, naast bijvoorbeeld projectteams, één team met één gezamenlijke doelstelling en dus één gezamenlijke verantwoordelijkheid. Ons gezamenlijke doel en verantwoordelijkheid is, ieder met zijn eigen talenten, om onze klanten comfortabel te laten werken in een veilige en betrouwbare ICT-omgeving. Gemeenschappelijke waarden als kwaliteit, communicatie, resultaatgerichtheid, transparantie en klanttevredenheid zijn leidend.

Qua kennisgebieden onderscheiden we momenteel drie teams: Consultancy onderzoekt de ICT-behoefte binnen jouw organisatie en vertaalt dit naar het ICT-concept dat het best bij jouw organisatie past. Operations is verantwoordelijk voor de projectrealisatie, ondersteuning en het beheer. Backoffice verzorgt de inkoop, facturatie, administratie, kleine offertes en dergelijke.

https://www.linkedin.com/in/erik-zwep-517089b/
GOsensit

Erik Zwep

(Oprichter en mede-eigenaar)

Consultancy & Projectmanagement

038 – 30 30 241

erik@gosensit.nl

Als ICT-beheer tot kunst zou worden verheven dan zou Erik een kunstenaar zijn. Erik is innovatief. Door alles tot in de puntjes uit te zoeken, vindt Erik de balans tussen gebruikersgemak en optimale beheersbaarheid. Erik is de oorzaak dat onze gebruikers niet vaak een reden vinden om onze helpdesk te bellen. Dat is fijn voor onze gebruikers én voor onze helpdesk.

Erik heeft zijn ervaring opgedaan als beheerder binnen organisaties met Enterprise ICT-omgevingen. In 2010 heeft hij GOsensit opgericht. Binnen het Team Consultancy & Projectmanagement richt Erik zich, samen met Team Operations, vooral op de inhoud.

https://www.linkedin.com/in/mariovanderhaar/
GOsensit

Mario van der Haar

(Mede-eigenaar)

Consultancy en Projectmanagement

038 – 30 30 244

mario@gosensit.nl

Mario haalt zijn voldoening uit blije klanten. Samen met Erik worden kwalitatief hoogwaardige diensten ontwikkeld waarmee ambitieuze ondernemers zich kunnen focussen op de beoogde resultaten. Mario richt zich binnen het Team Consultancy & Projectmanagement voornamelijk op de vorm, communicatie en samenwerking.

Toen Mario’s collega’s nog geboren moesten worden of met lego speelden, stond Mario aan de wieg van de eerste computers. Vanaf 1985 heeft hij tal van ICT-, management- en coachingopleidingen gevolgd. Na 15 jaar management is hij voor zichzelf begonnen in 2011 met PerspectieK en vanaf 2015 werd hij mede-eigenaar van GOsensit.

https://www.linkedin.com/in/henrik-pleijzier-a75a6913/
GOsensit

Henrik Pleijzier

Backoffice / Account- en servicemanagement

advies@gosensit.nl

persoonlijk: henrik@gosensit.nl

038 – 30 30 242

Henrik is primair verantwoordelijk voor een hoge kwaliteit dienstverlening en prettige samenwerking met onze klanten. Hij doet dat proactief door bij onze relaties langs te gaan om te vragen hoe zij denken dat we onze dienstverlening nóg verder kunnen verbeteren. Kwaliteit is iets waar constant aan gewerkt wordt bij GOsensit. Hij zal je informeren over nieuwe ontwikkelingen en diensten en informeert je over lopende projecten en werkzaamheden.

Intern zorgt Henrik naast een goede sfeer ook dat de werkzaamheden in de backoffice worden uitgevoerd zoals offerte-aanvragen, facturatie, inkoop en dergelijke.

https://www.linkedin.com/in/enrico-scholman-7049011b
GOsensit

Enrico Scholman

Backoffice / Account- en servicemanagement GOsensit Rijssen

advies@gosensit.nl

persoonlijk: enrico@gosensit.nl

0548 – 54 29 81

Enrico beschikt over een brede technisch-commerciële ICT-kennis. Sinds juli 2019 is zijn bedrijf E-Support Rijssen overgegaan in GOsensit Rijssen en behartigt Enrico namens GOsensit de belangen van onze klanten in Twente.

Na 19 jaar zelfstandigheid heeft Enrico nu een krachtig team achter zich staan waarmee hij ook in Twente onze klanten kan laten ervaren wat ‘ICT zonder gedoe” voor ze betekent.

Meer weten? Bel Enrico op het vertrouwde nummer om een afspraak te maken!

https://www.linkedin.com/in/bertil-van-den-belt-b524ba121/
GOsensit

Bertil van den Belt

Operations

bertil@gosensit.nl

038 – 30 30 245

Bertil is ICT-engineer op tweedelijns support en is daarnaast verantwoordelijk voor het managen en uitvoeren van projecten bij onze klanten. Bertil heeft een passie voor techniek en beschikt daarnaast over de communicatieve vaardigheden om ICT in gewone mensentaal met onze klanten te bespreken. Hij zal dus steeds vaker voorafgaand aan een project de wensen en eisen inventariseren en adviseren over de mogelijkheden.

https://www.linkedin.com/in/gjteune/
GOsensit

Gert-Jan Teune

Operations

gert-jan@gosensit.nl

038 – 30 30 243

Nog nooit zijn er bij GOsensit technische problemen geweest waar Gert-Jan niet is uitgekomen. Daarvoor gebruikt Gert-Jan niet alleen zijn eigen technische expertise maar ook die van zijn teamleden en onze key-partners. Gert-Jan is een echte technische ICT’er die ver de diepte ingaat om de beste oplossing voor onze klanten te vinden. Samen met Team Operations is hij verantwoordelijk voor de uitvoer van ICT en VoIP (telefonie) projecten, tweedelijns (specialistische) ondersteuning en beheer.

GOsensit

Björn Bos

Operations

bjorn@gosensit.nl

038 – 30 30 240

Björn helpt je met veel plezier snel weer verder met al je vragen aan de eerstelijns helpdesk. Beschikt hij zelf niet over de kennis dan verbindt hij je door met zijn collega’s op de tweedelijns helpdesk.

Betrokkenheid met onze klanten is belangrijk en daarom gaat Björn ook zelf op pad als er werkzaamheden op werkplekniveau moeten worden verricht. Komt er zo’n knaloranje VW Up! voorrijden dan weet je dat het helemaal goed gaat komen!

https://www.linkedin.com/company/2418710/admin/
GOsensit

Gerben Kwakkel

Operations

gerben@gosensit.nl

038 – 30 30 240

Gerben is een ervaren ICT’er die ons GOsensit team vanaf 1 januari 2020 is komen versterken. Hij maakt zich momenteel onze visie, methoden, diensten en producten eigen. Gerben gaat ons team tweedelijns engineers versterken. Je zult hem steeds vaker aan de telefoon krijgen of hem ontmoeten.

https://www.linkedin.com/company/2418710/admin/
GOsensit

Brend Doorn

Operations

brend@gosensit.nl

038 – 30 30 240

Brend heeft zijn stage MBO-ICT Niveau 4 bij ons vervuld en is sinds november 2020 onze jongste collega. Brend beschikt over goede technische vaardigheden en communiceert gemakkelijk. In eerste instantie mag hij deze vaardigheden aan de helpdesk verder ontwikkelen. We hopen dat dit een eerste stap is naar een glansrijke carrière.

https://www.linkedin.com/company/2418710/admin/
GOsensit

Vacature

BOL Stagiair – MBO ICT niveau 4

info@gosensit.nl

038 – 30 30 240

Als erkend opleidingsbedrijf biedt GOsensit stageplaatsen voor mensen die kennis willen maken en ervaring willen opdoen in de praktijk. Gezien het segment waarin wij ons begeven, kunnen we eigenlijk alleen een goede stageplek bieden voor stagiairs in het laatste jaar van de opleiding met minimaal MBO ICT Niveau 4.

Brend Doorn heeft zijn stage afgerond. Als het jou leuk lijkt om ervaring bij ons op te doen dan kunnen wij jou een leerzame en leuke stage bieden.

https://www.linkedin.com/in/laura-zwep-2834b8140/
GOsensit

Laura Zwep

Backoffice

laura@gosensit.nl

038-30 30 240

Voor ons haast onmerkbaar maar prominent aanwezig op de achtergrond betaalt Laura keurig op tijd de facturen van al onze leveranciers. Daarnaast verzorgt ze de algemene administratie, verzekeringen, regelt ze de HRM-zaken zoals salarissen, pensioenen, declaraties en dergelijke van al haar collega’s en van zichzelf natuurlijk.

https://www.linkedin.com/in/henrieke-w-126167113/
GOsensit

Henrieke Wagterveld

Backoffice

henrieke@gosensit.nl

038 – 30 30 240

Henrieke vormt de brug tussen ICT en alles wat er voor nodig is om een ICT-bedrijf als GOsensit te faciliteren. Ze houdt zich bezig met procesverbeteringen, facturatie, officemanagement en helpt bij alles wat er moet gebeuren om ons te laten groeien.

Menu

  • GOsensit ICT zonder gedoe
  • ICT zonder gedoe
  • Klantcases
  • Over GOsensit
  • Nieuws
  • Contact

Cloud

  • Welke soorten Cloud zijn er?
  • Wat is Cloud telefonie?
  • Wat is Cloud computing?
  • Office 365: (Cl)oud en vertrouwd
  • GOsensit Cloud Werkplek
  • GOsensit Cloud Werkplek Premium

ICT-diensten

  • GOsensit ICT-security: Veilig voelen én veilig zijn.
  • Wat is proactief beheer (managed services)?
  • Overzicht diensten proactief beheer (managed services)
  • Helpdesk gebruik
  • GOsensit Veilig Verzenden
  • Glasvezel Spoorlanden en Zendijk IJsselmuiden
  • Glasvezel zonder gedoe tegen een DSL-tarief

GOsensit B.V.

Ambachtsstraat 1e
8263 AJ Kampen
Tel. (038) 30 30 240
info@gosensit.nl

KvK Zwolle: 78447607
Algemene voorwaarden
Privacybeleid van GOsensit

GOsensit verwerkersovereenkomst
Download verwerkersovereenkomt vul in, scan en mail naar avg@gosensit.nl.

Gebruik deze link om "(AVG-) veilig en/of grote bestanden met ons te delen.

  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin
  • Youtube
© Copyright GOsensit 2021 • Ambachtsstraat 1e • 8263 AJ Kampen • Tel. (038) 30 30 240
Deze website maakt gebruik van cookies. Wanneer u deze website bezoekt, accepteert u het gebruik van deze cookies.AccepterenMeer informatie
Scroll naar bovenzijde