Ben jij onze nieuwe Ervaren Support Engineer?
GOsensit is de virtuele ICT-afdeling voor een toenemend aantal opdrachtgevers en werkplekken. Daarom zoeken we een ervaren Support Engineer die ons team komt versterken. Binnen ons team werken we, ieder met zijn eigen kennis en talenten, samen aan gemeenschappelijke doelen. Het talent dat we zoeken is een troubleshooter die geniet van het zoeken en vinden van oplossingen. Daarnaast is de belangrijkste graadmeter voor onze kwaliteit de vriendelijkheid en deskundigheid waarmee de medewerkers van onze opdrachtgevers geholpen worden door onze support engineers. Niet voor niets is het onze missie om de meest klantvriendelijke ICT-collega te zijn. Wil jij zowel professioneel als persoonlijk groeien en ervaar jij voldoening als je anderen kunt helpen? Ja? Dan hebben wij iets waar jij blij van wordt!
Waarvoor voel jij je verantwoordelijk?
- Het analyseren en oplossen van complexe incidenten bij onze opdrachtgevers zowel op afstand als ter plaatse.
- Het bieden van én vragen om hulp aan collega’s of andere teams.
- Documenteren van oplossingen en het delen van jouw kennis in onze lunch & learn-sessies.
- Beheren en monitoren van ICT-omgevingen van onze opdrachtgevers en de innovatie hiervan.
Wat vragen we van je?
- Minimaal een afgeronde MBO-opleiding ICT niveau 4.
- Minimaal één jaar werkervaring als ervaren Support Engineer of in een vergelijkbare functie.
- Kennis van Microsoft 365, Azure, AVD, RDS en andere relevante technologieën.
- Ervaring met VoIP-oplossingen is gewenst, bij voorkeur met kennis van het Broadsoft-platform (via het KPN-Partner network).
- Kennis of ervaring met oplossingen zoals Autotask, Datto RMM en IT-Glue is gewenst.
- Je beschikt over diepgaande algemene technische kennis en een sterk probleemoplossend vermogen.
- Je beschikt over ruime ervaring in technische ondersteuning en incidentbeheer.
- Je hebt goede communicatieve vaardigheden en een klantgerichte instelling.
- Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Je hebt een proactieve houding bij het identificeren en oplossen van problemen.
- Je hebt een flexibele instelling en bent bereid om (incidenteel) buiten reguliere kantoortijden te werken.
- Je bent bereid om deel te nemen aan de beschikbaarheidsdienst voor kritieke meldingen buiten kantoortijden (via Opsgenie).
Ervaring met EA Sports en/of F1 (incl. Playseat) op Playstation 5 zou leuk zijn.
Wat hebben we jou te bieden?
- Een functie voor 32 tot 40 uur per week.
- Een competitief salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden.
- Bedrijfsmiddelen zoals een auto (of mobiliteitsbudget), laptop, telefoon en een fijne werkplek waarop we niet bezuinigen.
- Een stand-by vergoeding voor je deelnamen aan de beschikbaarheidsdienst.
- Alle opleidingen die jij en/of wij nodig vinden om jezelf professioneel te ontwikkelen.
- De mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen aan de hand van een glashelder waarderings- en ontwikkelmodel (model Baarda).
- De gelegenheid om je talenten te ontdekken met behulp van CliftonStrengths en ze te delen en te benutten binnen het team.
- Een informele werkomgeving met een hecht en deskundig team van collega’s.
Wil je werken in een bedrijf zonder gedoe en gun je jezelf een betere baan? Wat houdt je tegen? App of bel Bertil op telefoonnummer 085 – 0795 705. Mailen mag naar bertil@gosensit.nl.
Voldoe je niet helemaal aan de eisen, maar lijkt het je toch leuk om samen met ons te werken? We zijn continue op zoek naar talent en dus laat je CV achter!
Solliciteer direct!
Enthousiast geworden? Vul het onderstaande formulier in om te solliciteren!