“Wij nemen de gehele verantwoordelijkheid voor jouw ICT op ons en fungeren als enig aanspreekpunt.”
In de visie van GOsensit behalen ambitieuze bedrijven de gestelde resultaten door zich te richten op hun kernactiviteiten en de zaken die ze daarvan weerhoudt te delegeren.
Het is de missie van GOsensit om te voorzien in ICT-middelen die, zowel ondersteunend als strategisch, ertoe bijdragen dat de bedrijfsresultaten van haar klanten worden behaald. GOsensit luistert daarbij naar de ICT-behoefte, adviseert en neemt daarbij de complete verantwoordelijkheid qua ICT en eventueel telefonie op zich. GOsensit verzorgt iedere schakel van de ICT-keten en fungeert dus als enig aanspreekpunt.
GOsensit vindt het niet meer dan normaal dat er een vast maandelijks bedrag berekend wordt voor het gebruik en er nooit betaald hoeft te worden voor storingen.
Wij noemen dat ICT zonder gedoe. Je hebt nooit meer het gedoe van:
- het beheer van gebruikers, rechten, toegang en dergelijke.
- spam, virussen of ransomware omdat wij beheerde antivirussoftware gebruiken.
- de vraag of je beschikt over werkende (!) back-up-, restore- en calamiteitenprocedures.
- onvoldoende beveiliging. Je bevestigt je login met één extra handeling op je telefoon.
- AVG: wij verzorgen jouw verwerkersovereenkomst en zorgen dat je in de praktijk persoonsgegevens veilig kunt versturen of ontvangen.
- dataverlies door calamiteiten zoals brand- of waterschade of defecte hard- of software.
- updates van alle software of herstel als er na een update iets misgaat.
- investeren in servers, licenties, onderhoudscontracten en dergelijke.
- onvoldoende opslagcapaciteit op je harddisks of in je mailboxen.
- verbindingen voor internet, telefonie, koppeling vestigingen enzovoorts.
ICT zonder gedoe is een dienst waarbij wij al het bovenstaande voor jou regelen maar ook:
- 24 x 7 ondersteuning.
- vrij gebruik van de helpdesk.
- nooit meer betalen voor het oplossen van problemen.
Technisch verhaal over hoe we dat doen?
We leveren ICT zonder gedoe vanuit onze veilige en altijd beschikbare cloudomgeving in ISO 27001-gecertificeerde datacenters. In Oost-Nederland zijn de productielocaties Equinix EN1 in Enschede en Previder PDC2 in Hengelo. In West-Nederland maken we gebruik van de productielocaties Equinix AM2 en Interxion AMS7. Tussen alle datacenters ligt een redundante netwerkring. West-Nederland is de back-up locatie voor Oost-Nederland en andersom.
Wie zijn jouw ICT-collega’s? Maak kennis met ons team!
Bij GOsensit vormen wij, naast bijvoorbeeld projectteams, één team met één gezamenlijke doelstelling en dus één gezamenlijke verantwoordelijkheid. Ons gezamenlijke doel en verantwoordelijkheid is om ieder met zijn eigen talenten onze klanten comfortabel te laten werken in een veilige en betrouwbare ICT-omgeving. Gemeenschappelijke waarden als kwaliteit, communicatie, resultaatgerichtheid, transparantie en klanttevredenheid zijn leidend.
GOsensit
Bertil van den Belt
Directeur
Presales, project- en servicemanagement
direct: bertil@gosensit.nl
085 0795 705
Bertil heeft de leiding over GOsensit. Hij faciliteert het team in alles wat nodig is om onze klanten blij te maken en te houden. We hebben een heldere strategie voor de komende drie jaren en Bertil draagt de verantwoordelijkheid voor de realisatie van deze strategie.
Hij achterhaalt als Presales Consultant de vraag achter de vraag bij prospects en beantwoord deze in de vorm van een functioneel concept en duidelijkheid in dienstverlening, kwaliteit en samenwerking.
Tot slot vindt Bertil het belangrijk om op regelmatige basis overleg te voeren met onze keyklanten met als doel de processen en de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken.
GOsensit
Gert-Jan Teune
Technisch Specialist
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: gert-jan@gosensit.nl
085 0795 703
Nog nooit zijn er bij GOsensit technische problemen geweest die Gert-Jan niet kon oplossen. Daarvoor gebruikt Gert-Jan niet alleen zijn eigen technische expertise, maar ook die van zijn teamleden en onze key partners. Gert-Jan is een echte technische ICT’er die de diepte ingaat om de beste oplossing voor onze klanten te vinden. Samen met Team Operations is hij verantwoordelijk voor de uitvoer van ICT en VoIP (telefonie) projecten, tweedelijns (specialistische) ondersteuning en beheer.
GOsensit
Björn Bos
Support Engineer
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: bjorn@gosensit.nl
085 0795 707
We beschouwen de medewerkers bij onze opdrachtgevers als onze collega’s en de meeste van hun vragen en verzoeken worden beantwoord door hun ICT-collega’s aan de eerstelijns helpdesk. Als er meer kennis voor nodig is dan heb je kans dat je Björn aan de telefoon krijgt. Björn en zijn collega’s helpen je met alle vragen en verzoeken waar geen standaard antwoord voor is.
GOsensit
Gerrit Aarten
Support Engineer
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: gerrit@gosensit.nl
085 0795 713
Het is onze missie om de meest klantvriendelijke ICT-collega’s te zijn. Gerrit is de aanvoerder van onze helpdesk en hij zorgt ervoor dat jouw contact met onze helpdesk vriendelijk, deskundig en vlot verloopt. De kwaliteitsbeleving van onze samenwerking wordt namelijk hier voor een groot deel bepaald.
Dat Gerrit zelf prettig in de omgang is, merk je niet alleen aan zijn zware stem waarmee hij ook in twee koren zingt. Dat merk je vooral omdat je je blijer voelt nadat je hem aan de telefoon hebt gehad.
Kwaliteit is één belangrijk aspect van onze samenwerking waar je blij van wordt. Een veilige ICT-omgeving is een andere. In de rol van Security Officer zet hij zich in voor de veiligheid van jouw en onze ICT-omgeving.
GOsensit
Hans Breukelman
Support Engineer
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: hans@gosensit.nl
085 0795 709
Wanneer je onze helpdesk belt, is de kans groot dat Hans jouw gesprek aanneemt. Hans is nieuwsgierig, positief en heeft de drang om fouten te herstellen. Als hij zelf niet over de benodigde kennis beschikt, verbindt hij je door met zijn collega’s op de tweede- of derdelijns helpdesk.
Hans ontdekte dat hij talent heeft voor ICT en voelde zich prettig in een werkomgeving met andere ICT’ers. Begin 2023 maakte hij de overstap naar de ICT en hij geniet er elke dag van om bij te leren. Zijn communicatieve vaardigheden komen goed tot hun recht aan de helpdesk, wat je zult merken wanneer je hem aan de telefoon krijgt.
GOsensit
Robbert Haar
Support Engineer
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: robbert@gosensit.nl
085 0795 715
Al in zijn vroege kinderjaren verruilde Robbert zijn lego voor computeronderdelen en bouwde zo zijn eerste eigen systemen. Die passie voor technologie drijft Robbert nog steeds. Daarnaast geeft het hem veel voldoening om mensen te helpen. Iedere ochtend rijdt Robbert met veel plezier van Meppel naar GOsensit om jou deskundig en vriendelijk te woord te staan.
GOsensit
Erwin de Boer
Technisch Specialist
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: erwin@gosensit.nl
085 0795 714
Erwin is geslaagd voor zijn HBO-ICT studie en blijft bij ons! Hij gaat zich direct én indirect voor jou inzetten. Direct door je bijvoorbeeld terug te bellen als je onze helpdesk een vraag hebt gesteld waar de eerstelijns collega’s niet direct antwoord op hebben. Indirect door specialistische (security) zaken op te pakken zoals de implementatie van de ISO 27001 norm voor informatiebeveiliging, de NIS2-richtlijn, de migratie naar Azure AD en beleidsmatige zaken zoals standaardisatie en dergelijke.
GOsensit
Kevin Rigterink
Support Engineer
operationeel: support@gosensit.nl
085 0795 795
direct: kevin@gosensit.nl
085 0795 716
Kevin nam tijdens zijn stage opmerkelijk veel verantwoordelijkheid en initiatief. Al snel stond hij jullie vriendelijk en deskundig te woord aan de helpdesk. Het supportteam wilde Kevin eigenlijk niet meer missen en ook jullie reageerden positief op zijn ondersteuning. Gelukkig wilde Kevin graag bij GOsensit blijven! In onze missie om jullie klantvriendelijkste ICT-collega’s te zijn, draagt Kevin prima bij!
GOsensit
Laura Zwep
Backoffice
laura@gosensit.nl
operationeel: 085 0795 795
Voor ons haast onmerkbaar maar prominent aanwezig op de achtergrond betaalt Laura keurig op tijd de facturen van al onze leveranciers. Daarnaast verzorgt ze de algemene administratie, verzekeringen, regelt ze de HR-zaken zoals salarissen, pensioenen, declaraties en dergelijke van al haar collega’s en van zichzelf natuurlijk.
GOsensit
Anne-Lynn van Dijk
Administratie en office-management
algemeen: administratie@gosensit.nl
085 0795 795
direct: anne-lynn@gosensit.nl
085 0795 717
Anne-Lynn blinkt uit in alles waar ICT’ers minder goed in zijn (en dat is best veel). Onze duizendpoot vergeet namelijk nooit een verjaardag en zorgt ervoor dat onze werkplek altijd schoon en netjes is. Ze regelt koffie, thee, koekjes en bedrijfsfeestjes. En niet te vergeten, ze is verantwoordelijk voor het hele facturatie- en inkoopproces.
Heb je vragen over een factuur? Ze is er op dinsdag, donderdag en vrijdag. Anne-Lynn zorgt ervoor dat je antwoord krijgt, mét een koekje!
GOsensit
Erik Zwep
(oprichter en mede-eigenaar)
Innovatie en Optimalisatie
direct: 085 0795 701
erik@gosensit.nl
Als groeiend bedrijf moet GOsensit dynamisch zijn. Groei vraagt immers continue verandering van situaties en vereist nieuwe en innovatieve manieren van aanvliegen. Erik wil dat de kwaliteit naar opdrachtgevers geborgd is. Hij gebruikt zijn tijd voornamelijk voor het optimaliseren en automatiseren van processen, koppelen van systemen, maken van afspraken met leveranciers, normeren van veiligheid (ISO27001) en kwaliteit, implementeren van nieuwe diensten enzovoorts.
Erik is slim, innovatief en dynamisch en heeft zijn ervaring opgedaan in enterprise ICT-omgevingen van bedrijven in de voedingssector die veel te maken hebben met productie, logistiek en transport.
GOsensit
Mario van der Haar
(mede-eigenaar)
Visie en Strategie
direct: 085 0795 704
mario@gosensit.nl
Waar Erik zich meer op interne processen richt, richt Mario zich meer extern op visie, strategie en communicatie. Het gemeenschappelijke doel met Erik en het team is om klanten blij te maken. Samen met Erik ontwikkelt hij kwalitatief hoogwaardige diensten waarmee ambitieuze ondernemers zich kunnen focussen op de beoogde resultaten.
Mario heeft zijn kennis en ervaring opgedaan vanaf zijn eerste ICT-opleiding in 1985 in ICT, management, leiderschap en (team)coaching. Hij is sinds 2015 mede-eigenaar van GOsensit.