SPOED!
Bel ons 24 x 7 op 085 0795 795 als jouw bedrijf niet kan werken omdat een essentieel onderdeel of misschien zelfs de gehele ICT-omgeving niet beschikbaar is. Let op: We hanteren twee simpele voorwaarden.
Als GOsensit de ICT-diensten verzorgt binnen jouw organisatie dan doen we dat natuurlijk proactief, 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. We lossen de meeste storingen op voordat je het merkt. We helpen je graag met alle vragen die geen spoed vereisen op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur, met uitzondering van de landelijk erkende feestdagen. Hoe kunnen wij je helpen? Kies:
Let op: op dinsdag 2 december zijn wij tussen 15:00 en 16.00 uur gesloten vanwege een training. Heb je dringend hulp nodig? Neem dan contact op met onze storingsdienst.
Helpdesk direct : 085 0795 795
Mail : support@gosensit.nl
Statuspagina : https://status.gosensit.nl/
Klantenportaal : https://mijn.gosensit.nl/
Bezoekadres : Veldoven 7B, 8271 RT IJsselmuiden