Hoe ziet je werkdag eruit bij GOsensit? Je bepaalt je eigen werktijden maar zorgt dat je op tijd op je afspraken met klanten en collega’s komt. Op maandagochtend starten we met koffie en werkoverleg. Je brengt alles in wat je wilt delen zoals successen maar ook situaties die je wilt overleggen of verbeteringen die je voorstelt. We bespreken de klant-aanvragen die we als team effectiever oplossen dan alleen.
Een van de dingen waar we het over hebben is met name jouw verantwoordelijkheid. Dat gaat over het strak beheren en monitoren van ICT-omgevingen van onze klanten. Jij houdt de monitoring-omgeving in de gaten en controleert de nachtelijke meldingen m.b.t. back-ups en dergelijke. Je staat op een nette en professionele wijze klanten te woord, kijkt met ze mee en probeert ze zo goed mogelijk van dienst te zijn. Je registreert al je handelingen in het incident management systeem.
Wat je niet weet, vraag je aan de specialisten in het team en bouwt daarmee iedere dag meer ervaring op om nóg beter te kunnen helpen en, als je dat wenst, door te groeien naar een nieuwe functie.
En natuurlijk volg je de benodigde trainingen om je werk optimaal te kunnen doen.
Wat we vragen: