Nieuwe systemen bij GOsensit.
We groeien en om efficiënt en effectief te blijven werken, hebben we gekozen voor een nieuw ERP-systeem (ERP = Enterprise Resouce Planning). In ons nieuwe systeem zijn de processen rondom ICT-dienstverlening efficiënter gestroomlijnd en sluiten beter op elkaar aan. Of het nu gaat om beheer, service, contracten, CRM, HRM, sales of projectmanagement, alles zit erin en werkt samen met onze boekhouding, monitoring en documentatiesysteem! We gebruiken nu nu nog maar een klein gedeelte maar gaan steeds meer onderdelen in gebruik nemen.
Om onze kwaliteit en dienstverlening verder te verhogen hebben we een documentatiesysteem in gebruik genomen. Daarmee ga je ervaren dat GOsensit écht de professionele ICT-afdeling van jouw organisatie is. Verderop vertel ik wat dit voor jou gaat betekenen.
Wat betekent zo’n nieuw ERP-systeem voor mij?
Het is je misschien al opgevallen dat het systeem een andere layout gebruikt voor de mail om je op de hoogte te houden van de status.
Belangrijke tip: Als je reageert op de melding, stuur ons dan geen nieuwe mail maar beantwoord het bericht dat vanuit het systeem gestuurd wordt. Alleen op die manier komt jouw reactie direct onder de aandacht van de behandelaar.
Laat ons weten of de meldingen duidelijk zijn en voorzie ons van feedback als je denk dat we beter kunnen. Onder aan deze pagina vindt je een contactformulier.
We hebben de basis ingericht en vullen het systeem met informatie. Geleidelijk zullen we steeds meer functionaliteit beschikbaar stellen in het klantenportaal. Het is natuurlijk de bedoeling dat je daar alle tickets (aanvragen) kunt zien die zijn ingediend en wat de actuele status is. Je kunt daar ook je eigen aanvragen indienen of, als je de rol van ICT-coördinator hebt gekregen, de aanvragen van je collega’s eerst bekijken en dan indienen. Bij standaard aanvragen, zoals bijvoorbeeld in- en uitdiensttreding, vraagt het systeem automatisch de informatie die we nodig hebben om je verzoek uit te kunnen voeren. Je kunt er rapportages maken of, als je daarvoor de autorisatie krijgt, de facturen inzien.
Wat heb ik aan jullie documentatiesysteem?
Wij zijn jouw ICT-afdeling en dus leggen we het ICT-beleid vast dat we afspreken. We leggen de afgesproken procedures vast voor bijvoorbeeld in- of uitdiensttreding of het instellen van mail op een telefoon. We stellen via dit bedrijfsportaal handleidingen beschikbaar zodat jouw nieuwe medewerker vlot aan de slag kan: Welke functionaliteit heb ik tot mijn beschikking en hoe werkt het? Hoe werkt mijn telefoon?
Daarnaast is het een technisch naslagwerk. Jouw ICT-omgeving is maatwerk en in dit systeem leggen we jouw ICT-omgeving vast tot in de kleinste details zodat iedereen bij ons jou de beste service kan verlenen.
Vragen, tips, suggesties of opmerkingen?
We timmeren hard aan de weg om het je makkelijker te maken zodat jij je bezig kunt houden met de zaken waar je goed in bent. Zoals gezegd, bouwen we nu de basis maar we gaan er werk van maken om je meer functionaliteit te bieden dan je verwacht. Heb jij wensen? Deel ze met ons zodat wij dat kunnen gebruiken om ons steeds verder te verbeteren!