Aarzel niet om contact met onze helpdesk op te nemen. Zelfs als je (nog) geen klant bij ons bent of als je niet zeker weet of wij wel het juiste aanspreekpunt zijn. Wij zijn er immers om jou zo goed mogelijk te helpen.
Ondersteuning binnen kantoortijden.
Wij zijn je graag van dienst op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur, met uitzondering van de landelijk erkende feestdagen (Nieuwjaarsdag, Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren en Kerstmis).
Ondersteuning buiten kantoortijden.
Maakt je gebruik van een GOsensit Cloud omgeving of heb je een overeenkomst voor ondersteuning buiten kantoortijden, dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Wij raden je aan om urgente storingen telefonisch aan ons te melden. Voor minder urgente storingen volstaat een mail of een melding via het serviceportaal (toegang op aanvraag). Wij reageren binnen de tijden die we in de overeenkomst hebben afgesproken.
Ook als je geen afspraken met ons hebt gemaakt en toch een probleem hebt dat niet tot de volgende werkdag kan wachten, gaan wij ons best voor je doen.
Serviceportaal
Binnen het serviceportaal heb je de mogelijkheid om alle informatie rondom onze dienstverlening aan jouw organisatie te bekijken en zelf aan te vullen. Op deze manier blijft onze dienstverlening transparant en ben je in de gelegenheid om eenvoudig de voortgang te volgen en eventueel extra informatie te verstrekken. Wilt je het nog makkelijker? Stuur dan een mail aan onze helpdesk en deze wordt automatisch toegevoegd aan jouw melding.
Nummers en mailadressen
Telefoon : 038 30 30 240
Mail : support@gosensit.nl
Statuspagina : https://status.gosensit.nl/
Portal : https://gosensit.itclientportal.com/ClientPortal/Login.aspx
Bezoekadres : Ambachtsstraat 1e, 8263 AJ Kampen