Als GOsensit de ICT-diensten verzorgt binnen jouw organisatie dan doen we dat natuurlijk proactief, 24 uur per dag en 365 dagen per jaar. We lossen de meeste storingen op voordat je het merkt.
Bedrijfskritische storing?
Kan jouw bedrijf onverhoopt niet werken omdat een essentieel onderdeel of misschien zelfs de gehele ICT-omgeving niet beschikbaar is dan moet je ons absoluut bellen op 085 0795 795. Onze dienstdoende engineer staat je direct te woord en zorgt ervoor dat iedereen binnen jouw organisatie zo snel mogelijk weer aan de slag kan.
Niet bedrijfskritisch?
We helpen je graag met alle vragen die geen spoed vereisen op werkdagen tussen 8.30 en 17.00 uur, met uitzondering van de landelijk erkende feestdagen (Nieuwjaarsdag, Pasen, Koningsdag, Bevrijdingsdag, Hemelvaartsdag, Pinksteren en Kerstmis).
Te allen tijde vind je een statusoverzicht van alle meldingen die we in behandeling hebben in het serviceportaal. Hier kun je ook een verzoek indienen of informatie aan een melding toevoegen. Nog geen toegang? Stuur een mail met je verzoek aan support@gosensit.nl en we zorgen dat jij voortaan toegang krijgt.
Nummers en mailadressen
Helpdesk direct : 085 07 95 700
Mail : support@gosensit.nl
Statuspagina : https://status.gosensit.nl/
Portal : https://gosensit.itclientportal.com/ClientPortal/Login.aspx
Bezoekadres : Ambachtsstraat 1e, 8263 AJ Kampen